ST Factor


ST Factor (Super Telomerase)
- Pembaikan DNA .... Penremajaan Selular untuk Anti-Penuaan
   oleh Pakar Anti Penuaan Dunia Life Code

Penuaan: Umur Kronologi atau Umur Biologi

Saintis Telah Menemui.... Kod Umur Terletak di Dalam DNA Kita

Pada tahun 1961, Leonard Hayflick mendapati bahawa sel-sel manusia membahagi untuk bilangan yang terhad kali. Ini menerangkan bagaimana umur tubuh manusia.

KENAPA SEL KITA Berhenti Membahagi?
Pada tahun 1971, Saintis Rusia, Alexei Olovnikov, mencadangkan bahawa jujukan DNA pada hujung kromosom (telomeres) akan hilang dalam setiap pembahagian sel sehingga mereka mencapai tahap yang kritikal, di mana titik pembahagian sel akan terhenti.
Telomeres adalah kompleks protein DNA setempat pada hujung kromosom kita, dengan TTAGGG kod genetik. Telomeres mengekalkan keadaan agar kromosom dilindungi.

APA BOLEH KITA LAKUKAN TENTANGNYA?
Pada tahun 1985, Elizabeth Blackburn, seorang ahli biologi Australia yang dilahirkan di Amerika Syarikat, mendapati bahawa enzim aktif RNA yang dipanggil Telomerase boleh meningkatkan panjang telomeres. Dia dan dua yang lain saintis telah dianugerahkan dengan Noble Prize 2009 dalam Fisiologi dan Perubatan untuk penyelidikan mereka mengenai anti penuaan dan telomerase.
Memanjangkan telomeres dapat membantu kita dalam anti-penuaan dan juga mencegah dan menterbalikkan masalah penuaan dan penyakit.


Sel manusia dilitupi oleh telomerase (putih)
Mengaktifkan telomerase secara semulajadiadalah bahan yang paling terkenal untuk anti-penuaan dan menghasilkan sel-sel baru yang sihat - Kolustrum Ratu Lebah Itali

Sejak permulaan tamadun, Royal jelly telah dianggap sebagai "Nature's Fountain of Youth" dan sifat regeneratif telah ditemui di China, beberapa ribu tahun yang lalu, untuk menggalakkan kehidupan yang lebih panjang. Orang-orang Mesir menggelarkan royal jelly sebagai "penawar belia yang suci" dan disimpan untuk Firaun dan ratu. Orang-orang Rom menganggapnya "jus manis kehidupan," dan tamadun Maya melihat ia sebagai "tonik belia untuk tenaga."

Kolostrum segar ratu lebah lebih kuat daripada kebanyakan Royal Jelly, sumber yang kaya dan tinggi kandungan asid nukleik (RNA dan DNA yang membantu dalam memanjangkan telomeres), enzim, vitamin (A, B kompleks, C, D dan E) , mineral (magnesium, kalsium, kalium, zink dan mangan), semua 8 asid amino, asid lemak, sebatian fosforus (termasuk asetilkolina, neurotransmitter) dan gelatin (pelopor kolagen yang membantu untuk menjaga kulit mereka mencari licin dan muda ). Bagi penggunaan mudah, kolostrum ratu lebah segar kini dibuat ke dalam tablet, ST factor. Faktor-faktor lain penuaan: aktiviti radikal bebas, pengurangan hormon secara beransur-ansur, peredaran mikro yang tersumbat dan kemerosotan imunisasi.
Kromosom manusia (kelabu) dilitupi oleh telomeres (putih).
Oleh itu Strategi Saintifiknya adalah: Pembuatan ST Factor (Faktor Super Telomerase)

Dalam membuat ST Faktor, proses mengekstrak colostrum adalah sangat rumit dan memakan masa. Kolostrum mesti diambil dalam tempoh rembesan 24 ~ 48 jam disebabkan kerugian terhadap kesan ratu lebah secara eksponetial dalam tempoh 48 jam.Dengan terciptanya teknologi BioTRATM, ST Faktor dengan ajaibnya bertindak di dalam badan dengan melepaskan bahan-bahan aktif untuk badan, membangkitkan dan mengaktifkan hormon badan. Dalam masa 15 minit penggunaannya, sistem peredaran mikro meningkatkan, memberi tenaga kepada badan. Disebabkan banyak fungsi yang luar biasa, "ST Faktor" digambarkan sebagai intipati keremajaan.

Ramuan ST Factor (Faktor Super Telomerase)

Kolostrum ratu lebah segar, bahan ST Faktor, adalah rembesan pheromonal ratu lebah. Ia mengandungi campuran biokimia, termasuk enzim, RNA aktif (asid ribonucleic), 10-HDA (Asid 10-Hydroxy-2-Decenoic), Hormon Asli dan Globuline PROLINE,

Dua bahan utama:

Super Telomerase
Telomerase, enzim aktif yang meningkatkan peremajaan sel oleh memanjangkan telomeres, oleh itu ia membolehkan sel-sel untuk membiak secara berterusan. Kajian telah menunjukkan bahawa telomerase lebah madu adalah sangat serupa dengan manusia (artikel Penyelidikan). Tidak hairanlah kolustrum ratu lebah adalah begitu berkesan dalam anti-penuaan dan Royal Jelly telah dipanggil "Nature's Fountain if Youth" sejak beribu-ribu tahun yang lalu.

10-HDA (10-Hydroxy-2-Decenoic Asid)
Anti-oksida semulajadi yang hebat dan faktor keremajaan yang menggalakkan metabolisme dengan 3 sifat regeneratif penting: -

Bahan-bahan lain:

Bahan genetik - RNA (asid ribonucleic), bahan yang membangunkan telomeres.

Hormon Asli -. Mengaktifkan hormon badan, merangsang pengeluaran hormon terutama hormon steroid seperti astrogen dan testosteron; mencegah mati pucuk dan menggalakkan kecergasan seksual. Meningkatkan fenomena menopaus dan melambatkan tempoh menopaus. Membantu untuk membina jisim otot tanpa lemak dan meningkatkan metabolisma; Mengurangkan keletihan dan lain-lain keadaan badan yang lemah; Membuat kulit menjadi lembap dan terhidrat dan memberikan tekstur yang licin dan sihat. Membantu membentuk badan, pelangsingan dan pengukuhan.

PROLINE - Ia mengurangkan kehilangan kolagen melalui proses penuaan. Prolin dan derivatifnya membentuk komponen penting dalam kolagen. Bersama-sama dengan 10-HDA, sel-sel badan kita dirangsang untuk menghasilkan kolagen yang membuat permukaan kulit yang lembut, licin dan elastik. Kesan ini boleh diperhatikan selepas penggunaan berterusan ST Faktor selama 10 hari berturut-turut.

Globulin - Membina komponen dalam sistem imun kita, seperti immunoglobin, antitoksin, antibodi.

Asid Lemak Bebas, Vitamin (A, B kompleks, C, D, E) & Mineral (magnesium, kalsium, kalium, zink dan mangan), dan lain-lain
• sel-sel peremajaan
• tindakan anti-radang
• aktiviti anti-kanser

Memandangkan sel-sel badan kita dapat meniru, kita akan dapat melihat manfaat anti-penuaan yang berikut:
• Kawalan Paras glukosa, mencegah dan memperbaiki masalah kencing manis.
• Berkuat kuasa membetulkan cholesterols darah tinggi.
• Kulit dilembapkan dan terhidrat dan memberikan tekstur yang licin dan sihat
• hormon regenerasi Asli
• Bantuan membentuk badan, pelangsingan dan pengukuhan.
• Mengurangkan keletihan dan lain-lain keadaan badan yang lemah.
• Sistem saraf utama dan sel-sel otak membiak. Mencegah penyakit Alzheimer.
• Menyembuh tekanan darah tinggi dan lain-lain penyakit penuaan.
• Mencegah strok, infeksi miokardium dan serangan jantung.
• Berkesan untuk melambatkan menopaus untuk sekurang-kurangnya 5-12 tahun melalui penggunaan jangka panjang.
• Memperbaiki dan meningkatkan kelelakian lelaki ... dan banyak lagi.
• meningkatkan peredaran mikro dan mengekalkan fungsi salur darah yang normal.

Bagaimana ST Factor diekstrak dari Royal Jelly
ST Faktor adalah Makanan Kesihatan Semulajadi Berfungsi Terhebat di Dunia

ST Faktor adalah berbeza: Satu kelasnya yang tersendiri. Ia adalah lebih baik daripada produk-produk penjagaan kesihatan yang lain, seperti Royal Jelly biasa, ekstrak plasenta atau vitamin. Ciri-ciri bioaktif, bahan-bahan struktur, proses ubat, standard saintifik, tahap kesucian, tahap kepekatan dan penyerapan fisiologi adalah sangat eksklusif, membuat ia amat unik di pasaran. Sebagai Faktor ST adalah penyerap air yang hebat, oleh itu dalam usaha untuk mengekalkan 100% bahan aktifnya, tahap kesucian dan ketiadaan pengawet kimia atau produk bahan pengering, proses pembuatan adalah sangat rumit dan halus. Oleh itu, pengeluaran adalah terhad. Sehingga kini, tiada pengeluar lain dapat menghasilkan produk yang unik ini.

ST Faktor dihasilkan menggunakan teknologi bio sains dan bio-teknologi yang termaju. Produk ini mengandungi minyak royal jelly premium (2,100 mg per tablet), yang mana ia sangat jelas lebih baik daripada produk-produk berjenama lain dari Jerman dan Jepun. Ianya 100% bahan-bahan aktif semulajadi tulen dan cair secara eksklusif di bawah lidah. Tahap aktif 10-HDA adalah 10 kali ganda lebih tinggi daripada mana-mana pesaing. Teknologi ini telah memenangi pingat emas ke-41 di Pesta Penciptaan Eureka kali ke 41 di Brussel, juara kepada beratus-ratus pesaing kompetitif di dalam bidang penjagaan kesihatan pengeluar makanan. Pada masa ini, ia adalah produk berjenama yang paling berprestij di pasaran Jepun.

SY Faktor adalah pati keremajaan yang eksklusif, dibuat dari kolestrom Royal Jelly untuk kesihatan yang sempurna dan kecantikan tanpa sebarang kesan sampingan. Ia mematuhi dengan tepat terhadap kepatuhan GMP (Piawaian Kilang Baik).