NutriVRich


Makanan Organik Mentah NutrivRich
(RAW FOOD) dari
Longrich Bioscience (M) Berhad

longrich4me.blogspot.com
NutrivRich organik mentah. Klik untuk besarkan gambar
Longrich memperkenalkan makanan era generasi baru iaitu makanan organik mentah (atau Vegan) yang diformulasi khas dari Korea. Makanan organik ini terdiri dari 40 jenis sayur-sayuran, buah-buahan dan bijiran mentah yang tinggi kandungan zan vitamin, galian, serat dan dan mineral.

Di dalam sekotak NutrivRich mengandungi 30 sachet 40gram makanan organik mentah. Anda boleh mengambil 1/2 sachet di waktu pagi dan 1/2 lagi di waktu petang mengikut kesesuaian dan keserasian anda.

longrich4me.blogspot.com
Kandungan NutrivRich Organik Mentah. Klik gambar di atas.
Setiap NutrivRich mengandungi 40 jenis sayur-sayuran dan buah-buahan organik mentah seperti Brown rice, Grain Sorghum, Glutinous malze, Glutinous millet,  Millet, Adlay, Brown Glutinous rice, Sweet black rice, Barley, Soybean, Black bean, Adzuki bean, Back saseme, Beet,  Radish, Red Cabbage, Ashitaba, Carrot, Kale borecole, Potato, Pumpkin, Cabbage, Green tea, Radish stalk, Chives, Cauliflower, Malt, Kelp, Laver, Undaria Sea mustard, Tomato, Apple, Pomegranate, Blueberry, Cherry, Blackberry, Blackcurrent dan Shitake Mushrook.

Kebaikan Beras Perang
1. Kaya dengan Selenium. 
Beras perang adalah kaya dengan selenium yang mengurangkan risiko untukpenyakit seperti kanser, penyakit jantung dan artritis.

2. Mangan yang Tinggi
Satu cawan beras perang menyediakan 80% daripada keperluan mangan harian kita. Mangan membantu lemak mensintesis badan. Mangan juga memberi manfaat kepada sistem saraf dan pembiakan kita.

3. Kaya dengan Minyak Semulajadi
Minyak bermanfaat untuk badan sebagai lemak yang membantu menormalkan tahap kolesterol.

4. Menggalakkan Penurunan Berat Badan.
Kandungan serat beras perang mengekalkan fungsi usus pada tahap kemuncak kerana ia membuatkan penghadaman yang lebih mudah. Beras perang adalah makanan yang sempurna untuk diet harian bagi mereka yang ingin memudahkan pembuangan air besar. Di samping itu, beras perang juga membuatkan rasa perut penuh yang diterjemahkan kepada bahagian makan yang lebih kecil.

5. Bijian Lengkap
Beras perang adalah dianggap gandum kerana ia telah tidak hilang "keutuhan" melalui proses penghalusan. Bijirin keseluruhannya terbukti untuk mengurangkan pembentukan plak arteri dan mengurangkan risiko penyakit jantung dan kolesterol tinggi.

6. Kaya dengan anti-oksidan
Ini adalah salah satu rahsia terbaik disimpan mengenai beras perang. Kami biasanya mengaitkan makanan yang kaya dengan anti-oksidan blueberry, strawberi dan buah-buahan lain dan sayur-sayuran. Kapasiti antioksidan beras perang adalah setarap dengan buah-buahan ini.

7. Tinggi Kandungan Serat.
Beras perang adalah tinggi dengan serat dan merupakan senarai teratas senarai untuk makanan yang boleh membantu mencegah kanser kolon. Ini boleh dikaitkan dengan tahap yang tinggi serat semulajadi yang terkandung dalam beras perang. Bahan ini seperti melekat kepada bahan-bahan yang menyebabkan kanser serta kepada toksin dalam badan, sekali gus menghapuskan bahan penggalak kanser dan menjauhkannya dari dinding usus.

8. Rembesan Gula yang Perlahan. 
Beras perang membantu menstabilkan tahap gula dalam darah, oleh itu, ia adalah satu pilihan makanan yang sangat baik untuk mereka yang menghidap kencing manis. Kajian menunjukkan bahawa orang-orang yang memakan satu setengah cawan beras perang setiap hari mengurangkan risiko mereka mengidap kencing manis sebanyak 60%. Sebaliknya, orang-orang yang makan nasi putih kerap meningkatkan risiko mereka untuk mengidapn kencing manis 100 kali ganda.

9. Makanan Bayi Sempurna.
Bijirin beras perang atau beras perang sendiri adalah makanan pertama bayi yang sempurna kerana pemakanan padat semulajadi dan ia mengandungi serat. Ini adalah pilihan yang terbaikberbanding produk bijirin halus putih beras sebagai perangsang berkembang bayi dan kanak-kanak memerlukan diet kaya nutrien untuk membantu mengekalkan kitaran pertumbuhan.

Bijirin SORGUM

1. Bijirin SORGUM Menghalang Pertumbuhan Tumor Kanser
2. Melindungi Terhadap Diabetes dan Rintangan Insulin
3.menghalang komplikasi penyebab kencing manis.
4. SORGUM Selamat untuk Orang dengan Penyakit Usus atau penghadaman
5. SORGUM Membantu Merendahkan Kolesterol

6. Antioksidan Yang Tinggi  dalam SORGUM
 SORGUM Boleh Bantu Merawat Penyakit Kulit



 Apakah kebaikan makanan Organik Mentah ini?

longrich4me.blogspot.com
Sampel kandungan makanan NutrivRich
1. Makanan organik mentah sebenarnya sangat penting kepada tubuh badan kita
2. Fiber tinggi dan menyingkirkan toksin
3. Sayuran hijau dan kandungan nutrien yang seimbang
4. Pengganti diet harian
5. Melambatkan proses penuaan, mencantik dan menyihatkan kulit
6. Melegakan keletihan, tekanan serta menambahkan daya tumpuan dan ingatan
7. Mengelakkan penyakit kronik seperti kanser, diabetik, obesiti, masalah buang air besar, tyroid,
    fybroid, sembelit penurunan berat badan dan sebagainya.

Lee Ching Yun, 256 tahun
Majalah Newsweek telah mengeluarkan isu istimewa yang membincangkan tentang makanan organik mentah mampu menyembuh dan mencegah kanser. Makanan organik mentah ini telah berjaya menyelamatkan berjuta-juta rakyak Amerika Syarikat dari bahaya menghidap penyakit kanser.

Di samping itu makanan organik mentah ini juga telah dikenalpasti membantu memanjangkan usia seseorang yang mengamalkan gaya hidup organik. Seorang lelaki di China iaitu Lee Ching Yun mencapai usia sehingga 256 tahun (1677 - 1933) dengan hanya memakan makanan mentah organik. Beliau tidak pernah memakan daging yang dimasak, makanan berkolesterol tinggi dan sentiasa mengawal tekanan darah. Untuk mendapatkan maklumat lanjut di Wikipedia, rujuk di sini 

NutrivRich telah berjaya merawat dan menyembuhkan ramai pesakit barah di seluruh dunia.
Berikut adalah kandungan NutriVRich Rawfood Longrich Bioscience (M) Berhad



Harga RM465
90PV